İptal Ve İade Koşulları

Marka yönetimimizde ileri gelen en önemli konu müşteri memnuniyetidir. Satın alınan ürünlerle ilgili üretim ve servis hatalı, oluşum sürecinde ki hatalar, hasarlar ve hatta üründen bir konu da duyduğunuz memnuniyetsizliği, sorunu bize bildirerek, en son aşamaya kadar titizlikle değerlendirilerek, en kısa süre de çözüme kavuşturulur ve sayın müşterimize sonucu bildirilir.

Ürün iadesi durumunda müşterimizin bazı şartları yerine getirmesi gereklidir. Bu şartlardan herhangi birisinin eksik olması durumunda ürün iptal ve iadesi gerçekleşmeyecektir.

İptal Ve İade İçin Sizden İstediğimiz Koşullar

İptali ve iadesi istenen ürün,
İptali ve iadesi istenen ürünün faturası(Size ulaşılan bütün belgeler ile)
İptali ve iadesi istenen ürünün sorunu

1. İade Edilecek Ürünün Kabul Edilmeme Nedenleri

a. İadesi yapılacak ürünün, 30 gün içerisinde bize teslim edildiğini ve bize ürünün eksiksiz bir şekilde geri dönüşümü olması gerekmektedir. Aksi taktirde iade edilecek ürününüzün başvurusu reddedilir.
b. Ürün kullanılmış ve hasarlı olmaması gerekir. 
Aksi taktirde iade edilecek ürününüzün başvurusu reddedilir.

2. İade Edilecek Ürünün Faturası

İadesi yapılacak ürünün, size gönderilmiş faturayı(bütün belgeleri ve bütün kopyaları ile birlikte) bize ulaştırmanız gerekmektedir.

3. İadesi Yapılacak Ürünün Kargo Ücretleri Hakkında

---Açıklama eklenecek.---

4. İadesi Yapılacak Ürünün Bizim Tarafımıza Gönderilmesi

İadesi yapılacak ürünün sadece anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarından teslim alınmaktadır. Aksi taktirde anlaşmalı olunmayan bir kargo firması tarafından gönderilen ürün veya ürünler tarafımızca iade başvurusu reddedilir.
İade edilecek ürünün, size gönderilmiş orjinal kutu veya ambalajıyla beraber yapılmalıdır.
Eğer iade edilecek ürünün, orjinal kutusu veya ambalajı bozuk ise iadesi tarafımızca reddedilecektir. Örneğin, size getirilen ürünün orjinal kutusu veya ambalajında işaretler(kargo işaretleri vb.), koli bandı ile  bantlanmış olan ürün reddedilir. Ürün onarılmayacak bir durumda ise ürünün iadesi onaylanmayacaktır.
 İadesi yapılacak ürün, bizden kaynaklı bir sorun olduğu vakit, ürünün uzaktan kontrol edilmesiyle birlikte, bizim tarafımızca sorun olduğu onaylandıktan sonra kargo ücretini şirketimiz karşılayacaktır.

5. Sipariş İptali

Sipariş iptali yapılacak ürün için bizimle iletişime geçiniz. İletişim bilgilerimiz, iletişim sayfasında mevcuttur.

Ürün İade Adresi 

---İade adresi alınacak.---